منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس
سرخط خبرها

مردی در شهر ری به قتل پدرش اعتراف کرد

  • کد خبر: ۱۵۷۹۱۴
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مردی در شهر ری به قتل پدرش اعتراف کرد
مردی که پدرش را به قتل رسانده است بعد از دستگیری جزئیات این جنایت را شرح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در محله شهرری از سوی اعضای خانواده‌اش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و ماموران کلانتری به همراه بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از وارد شدن به خانه موردنظر با جسد مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده و آثار جراحت با چاقو روی صورتش به شدت مشهود بود؛ همچنین بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جسد توسط مقتول توسط اعضای خانواده‌اش کشف شده است.

تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از اینکه جسد در خانه مورد نظر کشف شود، یکی از پسران مقتول به کلانتری محل رفته و در اظهارات ضد و نقیضی فقدان پدر خود را اعلام کرده است که همین ماجرا شک کارآگاهان جنایی را برانگیخت.

همین سرنخ کافی بود تا پسر جوان هدف تحقیق قرار بگیرد؛ متهم در ابتدا منکر هرگونه درگیری بود، اما پس از اینکه متوجه شد کارآگاهان کبودی روی دستانش را مشاهده کردند، به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: ساعتی قبل پدرم من را با چوب کتک زد که عصبانی شدم و ابتدا او را خفه کردم.

متهم پرونده ادامه داد: سپس صورت مقتول را هدف ضربات چاقو قرار دادم و از خانه فرار کردم؛ می‌دانستم پلیس دیر یا زود جسد را پیدا خواهد کرد که به همین خاطر به کلانتری محل رفتم و فقدان پدرم را گزارش کردم، اما خیلی زود بازداشت شدم.

با دستور بازپرس ویژه قتل جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->